Wednesday, April 13, 2011

Segmen : DIY!

Salam dear readers,

Sedang aku bercatwalk kat blog-blog laen, aku terjumpa satu segmen yang sangat best *sekima dan sangat happening * ayat nak gempak. slalu sangat nak join segmen secara berkaliber tapi masa xpenah ade.tula manusia kan.haishh.geleng-geleng kepala.-.-

harap-harap kalini aku dapat join dengan jayanya.ye en.nazimnasri, walaupon beliau penyokong MU tegar kerana aku trpakse mghadap icon di anak panah comel aku yang bertukar kepada lambang bewarna merah MU.sedikit panas hati di situ.sile gentar bile membaca.

tapi kan die kate tarikh tamat 13/4/2011 pukul 11.59 p.m. err maksudnye aku lom terlepas lagikan? agak2 korang? aku blurr dan cetek ilmu tentang jam ni. wahai cik nazim,saya belom terlewatkah??


first thing first.harus meletakkan header comel beliau *katenye.
selepas letak kompem korang akn rase belog korang comel.

Sesi dimulakan. bace dengan serius.

10 fakta tentang diri saya :

1. comel. tak tipu. BHAHAHA
2. kurang ketinggian yang ideal.tapi bole belahh lagi. 
3. suke amat bertanyakan sesuatu sehingga ke lubang cicak. yang menjadi mangsa hanya orang-orang yang terdekat sahaja. orang laen-laen, saya akan diam tersipu-sipu malu dan sopan shingga kne lempang baru kesedaran tu timbul.
4. memerlukan wang yang banyak kerana dalam kpala otak sebelom tidur,bgn tidur,mandi,termenung, makan,berdrift,mesti pikir SHOPPING..MARK : MEMERLUKAN bukan MEMPUNYAI.
5. suke benauu dengan aktiviti makan. makan di waktu pagi, sebelom tengahari,tengahari,petang,malam,tengah malam. Tapi xbesar2.hakikatnya.T__________T
6. pantang nampak kmera tidak kirelah yang mcmna rupepon.saya fleksibel. hp cikai murah ade torchlight janji ade kamera pon saya trime. serta merta membuat pose cute miut kalah angelina jolie punye adik.
7. sangat gemarkan pemanduan yang berorientasikan kekejaman kepada kereta sendri.*sile berpikir dengan waras.
8. menggilai segala yang berwarna pink kalau boleh nak simbah peta malaysia dengan cat pink.
9. akan berkelakuan seperti yaya boiboiboi apabila berada di samping rakan-rakan dan sekaligus bertukar menjadi sopan lemah gelamai apabila berhadapan dengan makcik-makcik dan jiran tetangga dengan harapan. owwhhh sesuainya minahni jadi menantu aku.sangat hebatlah die.
10. musuh lipas yang sangat tegar sejak azali. (--")

10 perkara/perkataan yang saya selalu sebut :

1. Assalammualaikum......
2. laparr...laparrr...laparr...........*sile bace dengan nada lemah gemalai liuk lintuk macam nak kene penampar.sebab selepas aku cakap cmni mesti lala nk tampa aku ;(
3. Beriala....
4. Mangkuk!
5. sampai ati....
6. Tampar kang......*khas utk lala.
7. damn!!
8. yess.......
9. selok
10. comelnye akuni...wakaka.*unsur-unsur penipuan bolekan sekali sekala;P

p/s : macam hampeh je sume perkataan yang aku sebut.eh yang baik-baik pon banyak taw tapi cam dah common kan ngn sume orang. tapi jangan takot ngn aku taw.haha.aku cume cakap bnde2ni sume ngn rakan-rakan sengal akuje....

10 perkara 'pertama kali' dilakukan dalam hidup ini


1. menangis
2. belajar ABC
3. berjalan
4. bercinta *gediks
5. jadi cikgu * xpernah terfikir walau sekelumit beras pon!
6. minyak abes kat tgh jalan.lepas pertma kali terus berkali kali -.-". damn giler punye perangai.
7. masuk umah tun dr.mahathir. terus rase kagum yang teramat sangat semakin bertambah2.
8. masuk suratkhabar 2 tahun lepas.* BHAHAHA.bajetnyee
9. pegi pudu, dalam 5 taun lepas, menangis nangis kot sbb takot ngn mat bangla.kakaka.tapi lepastu terus mcm pelesit berlagak macam Britney Spears berjalan bercatwalk. tiap2 minggu balik sorang2 pegi sane dah xtakot.dah boleh bangga dengan budak2 bawahan.peh.
10. masuk blog Nazim Nasri terus xtau malu join segmen dgn ayat xtentu hala.

Sekian.segala maklumat lanjut sile tanye tuan empunye dengan kadar segera supaya xde unsur-unsur salah sangke dan geli geli akibat entry berbaur perasantankelapa ni.peace!;P

2 comments:

  1. hahah sory sebab lambat baca entry ni. jawapan awk semua cam bagi sy berak. lawak gila kot. hahahaha :P

    terima kasih. awak, kita ada segmen baru lagi hehe mai lah tgk

    ReplyDelete
  2. hahaha.sengalnye..nak berak eh..tempat laen k;P

    oke;)

    ReplyDelete

welcome ;)