Tuesday, April 12, 2011

Observation tamat Dengan Bahagianya.

Salam dear readers,

Bayangkan guru dan pelajarnya. * siryes terhebat.bhahaha


Sile tepuk tangan dengan jayanya.

Observation aku dah pon tamat sejak 12/4/2011. perh.seronok.riang.dan berbagai perasaan yang bergolek-golek dalam hati aku skarang ni. Di kala rakan-rakan seperjuangan yang lain sedang berisau-risauan,bertakot takotan, berstress stressan, aku plak dah boleh bersorak sorak, melompat- lompat 24 jam gara-gara mentor ngn lecturer aku dah selesai mengobserve aku sbanyak 7 kali ( lectrer = 3, GP = 4 ).

walopon praktikum belum abes ade lagi dalam 3 minggu camtu,aku xpikir dah sume tu.hebat kan aku? terus kol mak atok,pakcik,makcik maklumkan kehebatan akuni. sangatlah MINTAK PUJI.

observation pertama oleh lecturer,aku downnn gile b*****. Semangat mengajar dah ade,tapi budak-budak tanpa segan silu buat pasal. siryes rase nak cekik sekor2,masak sambal tumis. tapi,nasi dah jadi bubur.*bubur sedap makan ngan ikan bilis. 

markah pon cukup-cukup atas batang hidung,bagi tegak lagi batang hidung letak markah kat atas tiang dietu.baru mantap. Jangan dengar,sebenarnya xdela aku slowww sgt smpi camtu.markah ok je tapi xla power rangers sangat.

2nd observation, berjalan dengan lancar ibarat ultraman berlawan dgn raksasa di saat2 akhir. Kelas tip top. Student tip top. P&P tip top. ABM tip top. Aku triple tip top. *chet . Tapi tu sume dusta.hanya berlaku tatkala lecturer datang sahaja.kalau tidak, kelas hancur. student berterabur. P&P ke laut. ABM xde gunehh. Aku saket jantung.

Bayangkan..

Naseblah dorang neh baikkk punye cilok....kautim kaw kaw punye. Memang terhebat. Trima kasih cikgu ucapkan.walaupun hanya untuk lecturer tapi cikgu dah gembira tahap cipan. skangni dorang dah oke cket. Sebab dorang baik. x nakal.x kurang ajar. cume perlu dilentur dan diolek-olek kan sedikit maka, perubahan akan dapat dilihat seperti selepas memakai Nano white + Tia amelia.

3rd observation, kelas yang ditunggu-tunggu. 4 IT. kelas yang terbaek skali pencapaian perangainya.sangat menghormati orang-orang tua mcm aku. ye akur,di sekolah tua tetap tua (-.-") .

Suruh berlakon, semangat.suruh berkempen sangat hebat. Tapi mungkin ade kesilapan dari aku sendiri yang membuatkan hari itu jadi tidak sehebat disangke.tapi ape-apepon markah makin UP.yes! thank u Dr.! i love u lah.BHAHAHA.

now, da xpayah pikir sume2 tu.ajar cam besooo.masuk klas tanpa rasa ragu dan was-was memikirkan bile esok-esok lecturer nak datang. mengajar secara santai tak lagi berkerut-kerut muke sampai balik umah kene tenyeh krim kat dahi nk hilangkan kedutan. Tak sabar nak habes.

p/s : update tatkala berada di sekolah.lagi sekali.hebat x aku? WAHAHA.

No comments:

Post a Comment

welcome ;)