Thursday, December 24, 2015

End Of 2015 : Welcome new life

Assalammualaikum blog ;)

Lamenye xupdate. tetibe mlmni terasa rindu nk start balik menaip. Sebelom ade ank bz, dh ade anak nauzubillah punye bz ditambah dgn kerja yg xpenah habes. Entry last aku pengalaman bersalin ank first. xhabes cte lagi aku da mghilang balik . hihi. and guess what ?? now im counting for my 2nd bby ;D Maseni dah msok 31 weeks . Mesti korang ckp aku gelojoh kan ? HAHA. alhamdulillahhh rezekiiii. syukur3...semoga bby lahir sihat hendaknya. Aminn. Jarak antara ank frst aku ngn bby ni 2 taon sbnarnye ( Medina now 1 tahun 6 bulan ) . Okeyla, mmg dlm prncangan dan Allah perkenankan. Aku nak menulis balik. Harap2 dipermudahkan segala urusan. supaya kenangan dgn ank2 dan keluarga xpernah hilang. Blog ni je yg ade sebagai harta utk ank2 dan cucu ( ecehhh ) masa akn dtg. Kalau memori aku lost, at least blog masih ada. 

Esok nak update pasal princess aku , Ayra Medina. So, mlmni kene cuci daya ingatan supaya ingat semua perkara yg lepas. 

Nah tayang cket Medina mse bby. maseni hari kedua . Omey x ? :) Rindunyeee timeniiii. Skangni xreti dok diam --"

AYRA MEDINA ( DAY 2 )


gudnite. Zzzzz.

No comments:

Post a Comment

welcome ;)