Monday, November 15, 2010

Miss u....BLOG.kihkih

assalammualaikumm.... ( xjwb dosa )

lamanye xmenghupdate blog...nk taw sbb pe ??


intenet ohhh intenet...dimana kau???

1. Aku balik umah abg aku.Umah die tade tenet.actually be4 ni kai streamyx tp memandngkan kewangan yg xbpe mengizinkan die dgn sgala hormatnye memotong line streamyx tu.sekaligus mbuatkn wa bengang krana peneman wa sjak zman berzaman telah ilang.

2. Aku g holeeday bersama rakan2 tersayang kt langkawi. So for surela xknla tgh berholiday,aku nk p cari cc kan semata2 nk update blog kn,mninggalkan pntai mncari starbuck, mmbawa  laptop di tgh lautan,pikir r beb. ( cheh emosi )

3. Malas nk menyetat kete nk p ke cc yg berdekatan. walopon kat bandar tasik puteri tu byk gile cc kalo tgk hebat2 belaka ade kaler merah,hijau,biru,kuning...peh...tp ttp xberkenan di hati...bek dok umah tdo & makan kopok.

4. Dah dpt berukband,tp gile segala lembab kalah smua kura2,penyu,ulat gonggok yg ade. Dengan rase kecewa yg amat sangat,akupon bling berukband ke dlm beg ( huhu ) dan kembali termenung mengenangkn nasib sebelum menyambung aktiviti tido menido.

5. Dah xde sebab dah...byk cekadak korang nk tau sumenye.ckup r tukan.

So,bile dh ade intenet ni,dengan laju nye aku nk menayang aktiviti aku kat langkawi bg korang jeles mnjeles :P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hii hii










ntila aku hupdate laen kali yeh...sistem mengupload dlm keadaan lemah dan saket teruk.
mencik!

bye.

No comments:

Post a Comment

welcome ;)