Thursday, November 4, 2010

The Hottest!!

Wah....ble tgk tajuk kalini kompem cuak berpeluh2 smuakan coz ingat aku prasan aku hot kn2? tol x? kan2? ngaku cpt.

actually,aku addicted btol ngn sorang hotty ni.coz mmg comey giler la muke die.bikin gua pon naek hot hot n hot! aku mkn hotdog pon xhot cmneh.bile tgk jew muke die,wa jd bengang beb.apsal la muke die cenggitu ek..rase cam nk cubit2 nk lambung2 nk golek2kan...eiiii geram! dahla aku malas nk ckp pnjang2 sbb aku tgh hot skang.korang tgkjela muke minahni.wa da xtahan xtahan.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tgk3....hot kan die neh??  

kicik2 lagi da pndai berposing.panas panas










.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nelly,ko bengang x bengang x?? sape x bengang kn aku xhot 
cam die.aku xdpt kmera best cam die.kcik2 gambr pon 
dah clean & clear.gmbar aku pon cam bole letak kat muzium.
bengang r sbb aku kai spek cikai2 je 
warna merah laktu sme ngn abg aku.tp len warna cket die wrna hijau.
bengang r sbb posingan aku xsehot die.bengang lagi dan lagi.


k la.k la..surrenderla...bdk kai baju kuning surrender ngn bdk hot kat atas :(

papehalpon ko mmg comella MIA SARA.waaaa xtahan kan? cam nk cubit3 jekan.
bye!

p/s : nak anak muke sebijik cam mia sara.leh x? :) suke suke

No comments:

Post a Comment

welcome ;)