Tuesday, July 12, 2011

Hidup tak ceria tanpa vochel. Pecayelah..

Salam dear readers ;)


bocannye caye bilela nk pndai jalan ni T____T


Dengan ini saya mengisytiharkan hari yg paling bosan adalah jatuh pd............hari ini! mat rempit yg trpakse pegi skola pon xsebuhsan aku arini. Istilah busan dlm kamus hidup nelly ixora adalah = no car, no intenet access, no food. Kejadian arini disamakan dgn no car & no food.

Intenet mmg dh sedia ada. tp manakan enak kalo tiada cekelat vochel utk dikongsi keriangan bersama ketika mengonline. bile tiada cekelat mestilah aku akn segera menyetart kete serta menyanyi keriangan menuju ke seven eleven. Lepas dah cekau 2 3 vochel & kinder bueno, terus memandu dgn riang sekali lagi pulang ke rumah. naseb xde kisses je kt 7-e.

masalahnye kat sni, kete rosak ;( patah kaki rase. bgun2, tgk umah da tade org.sume da p kje. haishh..memulakan hari dgn kesunyian. pon membusankan. p la dapur menggeledah semampu mungkin mncari  pape yg leh dibuat brekpest. cekodok pon sodap. dala smlm aku msk asam pedas. cicah ngn kuah die.pehhh mabelesss

dh settle semua, angkutla letak dpn tb. on laptop dlu jap check segala mcm yg berkenaan. on tb lak bersila smbil ngunyah cekodok tersedap sedunia. pagi2, mne de cte syok. perot dh kenyang. layan cte korea la. sejam dua jam je bertahan. huh bosan.

walopon kekenyangan menguasai diri, tetap menggagahkan diri ke dapur tuk msak msakan tghri lak. bongkar sane bongkar sni. ade ayam, ikan, daging. ingat nk wat daging blackpepper tp bhn xde. adoyai. bosannyeh asyik mkn ayam je. msak kurma lah. geledah punye geledah xjmpe lak rempah kurma. tsk tskk -____-". saket jiwa punye pasal xtau nak msak pe dah. ari2 jdi chef camnila. dh xtau nak menunjukkan skill msakan ape lagi dh.sume dh balun..

last2, sup ayam je aku bt. hahaha. yg sadisnye lps aku settle msk memasak, aku jmpe rempah kurma nun jauh  mnyorok dlm peti ais. ;( kempunan sekejap. mnela tau kan. umah abg aku pon, mne la aku tau die sorokkan sume bnde alahtu.

kol 1 - 5. mmg xle ganggu masa berharga aku dikala ini. HAHA. kol 1-3. safa marwah. kol 3-4, marimar.kol 4-5, karmila. lepas kol 5 je emosi jadi down balik. nak kuarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. kete ohh keteee..........

esok nak pegi upsi plak. amek jubah. yeay sonok cket sbb dpt jmpe mmber2 balik. syoknyeeeeee.xsabar. so, mlm ni kene tdo awal. sbb aku perlukan tenaga yg berlebihan tuk memberiakan diri bersama rakan2 esok.bhahaha. soooooo, thats all 4 2day. wah cam public speaking dh gua rase. gudnite people. have a good rest. ;)

p/s : jgn biarkan diri anda diselubungi kebusanan. zasssss

No comments:

Post a Comment

welcome ;)