Monday, October 25, 2010

Germany,I'm Coming!!!

Salam dear readers,


Peace tu bukan bermakne aku hepi nk tgalkan korang.tidak2.itu smua dusta! Aku cdeyla sbb aku akn tgalkn mak ayh especially, sume kwn2,para2 beloger,jiran tetangga =( saudara mara,atok.kucing blakng umah.waaaaaaaaaa gonna miss u guys so muchh!!!


oke,sblom fly,mstilah ade sikit gmbar kenang kenangan kn.bajet mcm ko tau dh nk msuk dlm blog kan.pas2 nk canang kat sume org yg ko g german kan? T___T
oh ye,perkenalkn my beloved mummy :):) jgn sdey2 k..akak pgi xlame..=(





Akak nk blah dh ko jgn byk cekadak berposing kt ctu,salam haku cpat! ( knon bercekak pgang tp ble nmpak kmera serta merta kite msti bijak mengawal keadaan k ) gud.


aku dh bersedia mninggalkn bumi malaysia.sob2..siyes cdey ;'(
Buat rakan2 aku yg sengs2 smuanya,IGMYSM!!! Buat tok kat kmpung,jga diri bek2,jgn lupe cucunda tercinta di perantauan.Buat mak ayah,doakan akak selamat dunia akhirat key..bpe kali da ko nk bg ucpan ingt ni malaysia TV Award ke ape ( apekenemngene )  wahh,semakin dekat..;'(


eh2..cop2.......apsal lak ni????

eh bukan aku ke yg patut beraksi dalam gambarni?


ehh.......


oke.fine.sbnarnye adik aku yg pegi bkan aku...ok2..xtpo lagi daa..

(--") malu.


ok.bile malu aku akan cover ngn cpek mate itam.mungkin rase taktik tu plg berjaya setakatni.dan kmudian berdiri megah2 dpn butik bonia.bajet mcm bru kuar dr butik tu.wahaha. 

sekian.





gudnyte!

2 comments:

welcome ;)