Saturday, September 25, 2010

Aku keje kat production skejap.EMO

salam..

harini aku emo cket..bile aku emo aku nk bukak kisah sedih..ble nk bukak kisah sedih,aku nk bukak kisah cinta..ceh jiwang karatla kunun..tp aku tanak cte psal tu kat sni.bikin Hot Fm je ntikn.aku emo psal laen tp aku rase nk cte psal laen.bole x ko ckp leklok cket.terbelit2 la.ok2...

ttbe aku trgat,terindu,terfikir,terkenangkn zaman praktikal kt Line Clear & WSI ( Wayang Studio International ). Company ni sperti  korang sedia mklum adlh cmpany Razak Mohaideen & WSI tu kire mcm ank syarkat diela.cmpany baru lagi..Msti korang herankn akuni bkal ckgu pesal aku kje sane? hehe.sukelasayenakbuatpraktikalkatmanemaneponkorangkesahke. buekz.

coz major aku entrepreneurship,so aku juge bole merangkap ushwan yg berjaya suatu hari nnti selain mnjadi guru yg bitara.chewah! so,kos aku ni knela wat latihan industri.Hari pertame aku dtg mcm cket excited lakan.sape xexcited beb dpt mnjejakkan kaki ke dlm cmpny  A.Razak Mohaideen. ( wktutula.ececeh ). Skali kne interbiu da ngn En.Syukor Mohaideen yg kusangkekan Razak gare2 rupe yg saling xtumpah acuannye.

Tp korang xyh taula ape yg dtnye swktu diinterbiu.wahaha.agknye kalo btul2 cari kje xlulus derr.smpi die kate pngtahuan am sume zero.wah tersentap jgkla rase ketika itu.setakat die tnye aku bpe kilometer dari kl pgi jhor tu ape cer.aku jwbla 300 km something..weh btol ape....aku slalu drve balek jhorla...ala xcayela tu ckp aku...lenla kalo tnye aku ekonomi negara kat somalia ke pakistan ke gohekgostan ke tergolek terlentang ke.bolela nk ckp pgtahuan aku zero...xle trima beb! heh emo x emo x
 .
aku trgat saat2 aku dpt tugsan buat iklan,buat slide tuk drama & telemovie,kne wat TVC photoshoot...waa rndo2....waktutu rse cam mlsnyehhhh! peni bagi keje ni xmenarikla aku nak g opis nk men fb jew.sebab streamyx lajo.xnakla wat2 kje bagai.leh ey cmtu? 



tgk2.rajenkan aku..kalo mak aku tgk sti bhgia (~.<)


waktuni kat bilik meeting.pening dh kpale pkir nk buat 
cmne TVC sumetu.tgk smpai blik meeting pon da jd mcm kantin ktowang wat.
p/s : hp pink aku wndoo ;'(


bukti aku bermain fb kat opis.wahaha.eh 
xla tu tpojew.jgn caye.siyes


saje nk tyang keslimworldan aku.:D

nk msuk? ade brann??


baju 2 hati satu jiwa yg brjaya aku selongkar.ala yg 
yasmin hani & fauziah gous blakon tu.hehek.
p/s : syg gile beb baju2 tu dala byk xle pkai dh.ish3...
pmbaziran berleluasa.me dun like.xske!! emo jap
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kat bawahni plak aku nk show2 kat korang aktvti yg ktrng wat spnjang brpraktikal disane.




Yangni location kat Taman Tasik Titiwangsa. Kitorang kne
 berlakon sndri utk TVC photoshoot Vitagen.Tapi ape yg jd kitrang 
lak yg teroveracting,teroverdose,tersnap gmbar hahaha.byk laktu..
dpt kmera mhal weh!pelagiii


tgk2.aku mmg ske wat peace.ish mtk maaplah bg pihak 
jamri jemari ku.bkn disengajakan atau paksaan (--")


nk cri gaduh ngn wa,wa no hal. coz wa ade 
guard besar pnye sblah wa :P


WE ROCK OUR WORLD! yeay


makcik tecik cekak pnggang bajet org takowt ngn kolah haish


ske mengembongkan pp yg xbape kembong.
rase bhgia mmbuak2 dlm diri.


wek2.kami tgkap gmbr myk2.jeles x jeles x




wahh rindo giler mase ni....




kat bwhni plak waktu kitorang shooting filem trbaru razak mohaideen.scroll laju2:P



akulah tu.ye akulah.aku laaaa yg kne jga clipper ney.heh.
very the penat ok.ingt senangke nk bt kje ni.
tobat tamo bt dh


murmuration of starling


present to u...wahaha da knal kan.xya kot.aku itam mencik3!!!
 mne x trjemor lame


kitrang bengang r keje smpai larut malam ni...bngang.
bile bengang ktrang akan berposing & bergambar di sane sni



FBI.foto budak itam.


bile aku bngang aku akan hot,bile aku hot aku rse nk tembak org


haiyakkkkkk!!!!! kitorangggg bengangggggggg.
emoo emoo..selamat jalan!


tanak keje production lagii.sekian.

No comments:

Post a Comment

welcome ;)